Hallo,
Ik heb een Matiz binnen gekregen waarvan een ander bedrijf de koppakking veervangen heeft.
Bij dat bedrijf hebben ze toen niet de waterpomp mee vervangen terwijl de schoepen compleet weg waren.. Ook zaten er allerlei vacuumslangen verkeerd gemonteerd en liep de auto zeer slecht..
Aangezien de auto weer heet was geworden heb ik de koppakking weer vervangen..
Ik heb nu zover ik kan bedenken alle vacuumslangen goed zitten, maar weet alleen niet hoe de bougiekabels gemonteerd moeten worden..
Heb aantal manieren geprobeerd maar auto start nog niet.. Bougies vonken wel en heb 10bar compressie op alle 3 de cilinders..
Wie kan me verder helpen en weet op welke volgorde de kabels gemonteerd moeten worden??
Groetjes Nick
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
1 - 3 - 2
oke bedankt!
Maar op de de verdelerkap staan geen getallen.. Dus je heb de middelste waarop de aanvoer komt, en dan links onder, rechts onder en boven een aansluiting.. Welke zijn 1, 2 en 3??
Alvast bedankt!
Linksboven is 1. Onder is 3. Rechtsboven is 2
top! auto startte direct! Vind hem alleen niet supermooi lopen en klimt langzaam in de toeren.. Is dit iets bekends bij deze autos??
Heb helemaal geen ervaring met deze autos werk normaal alleen aan vw en bmw..
Alvast bedankt!
[quote=hallie]Is dit iets bekends bij deze autos??[/quote]
Geen idee maar daar zal vast nog wel reactie op komen..........
een matiz motortje hoort gewoon goed te lopen en op te pakken.
klepspeling is erg belangrijk ! ook wel eens meegemaakt dat de kat dicht zat .
heb trouwens wel de ervaring dat na een koppakking vv of heet lopen de fut er een beetje uit is.
en het olie verbruik probleem komt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Matiz of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar