Ik heb een Daewoo Nubira stationcar 2004
Bij de APK keuring blijkt dat de uitstoot van co2 te hoog is 2.2 Stationair is oke
De L sonde is vervangen voor een nieuwe, aan de katalysator ligt het niet.
Ze kunnen het probleem niet vinden! Wie hier heeft nog een idee wat het kan zijn.
groet Sjimmie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
topic verplaatst; stond in verkeerde rubriek.
moderator.
CO2 is nooit te hoog. Hoe hoger, hoe beter. Je zult dus wel CO bedoelen.
Eerst maar eens foutcodes uitlezen en dan signalen goed kontroleren.
Is de nieuwe lambda-sonde een originele? En is het signaal gecontroleerd?
En als "ze" het niet kunnen vinden, zou ik heel rap ergens anders heen gaan. Zo moeilijk kan dit niet zijn.
Hoi oldford,
Bedankt voor je berichtje De nieuwe lambda-sonde is een orgineel
Vandaag met de auto naar een andere garage geweest Deze heeft het probleem w.s gevonden.
het blijkt allemaal zo smerig te zijn dat de sensoren niks meer kunnen (af) lezen, vandaar de veronderstelde hoge CO.
Nu maar duimen heb nog 2 dagen voor de APK-keuring
groeten Sjimmie
[quote=oldford]CO2 is nooit te hoog. Hoe hoger, hoe beter. Je zult dus wel CO bedoelen.
Eerst maar eens foutcodes uitlezen en dan signalen goed kontroleren.
Is de nieuwe lambda-sonde een originele? En is het signaal gecontroleerd?
En als "ze" het niet kunnen vinden, zou ik heel rap ergens anders heen gaan. Zo moeilijk kan dit niet zijn.[/quote]
14 jaar
Wat is er smerig? En welke sensoren bedoelen ze daar?
En de volgende vraag is dan: waar komt dat vuil van daan?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Nubira of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar