Hallo,
Ik heb een Daewoo Matiz 0.8 SE.
Hij lekt koelvloeistof bij de dop, heb de dop vervangen maar heeft het nog steeds.
Er zit dus teveel druk op de tank.
De auto heeft 23.000 km gereden en denk dus dat de koppakking wel in orde is, hoor ook geen vreemde geluiden.
Wat kan de reden zijn dat er te hoge druk zit in mijn koelsysteem.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
er is een modificatie geweest op de koelvloeistofdop,dus als je deze vervangenb heb voor een met hetzelfde nummer is de kans best groot dat deze weer gaat lekken dus let hier even op
Bedankt,
iemand anders nog ideeen
trouwens WAAROM een modificatie?, lekte de doppen dan???
20 jaar
ja,de doppen gingen lekken op de rubber afdichtring
20 jaar
haal de cil.kop ermaar af kop is dicht geslipt waardoor te veel druk op wordt gebouwd bekend probleem
als dat zo is kun je ook gelijk de kachelraditeur vervangen
20 jaar
Dop vervangen en probleem opgelost,
PS dop vervangen voor dezelfde dop, eerste dop was gewoon stuk.
Kees en de rest, bedankt.
20 jaar
en je koppang is ook lek dat heb ik deze week mee gemaakt ja kan het aan je inlaat spruitstuk zien als deze aan het smelten is dan gaat de moter aan de kook en het in laat spruitstuk is van pastiek dus vandaar dat je inlaat spruitsuk gaat smelten
het komt zeker een keer in de week voor bij ons in de werkplaats
mvg. stefan
19 jaar
Zo leer je elke keer weer iets!!
Hans
Nou nou,
Ik denk dat als het zovaak voorkomt dat inlaatspruitstukken gaan smelten dat deze auto niet echt goedgekeurd woord voor de europese markt en dat de daewoo dealer alle daewoos terug zal roepen.
VREEMD
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Matiz of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar