klapperend geluid in het voor front.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
altijd mogenlijk nu de goede draden zoeken en een schakenlaar monteren
oké ,bedankt.
Wel heb ik vandaag contact gehad met de dealer van Webasto die de standkachel heeft geplaatst in 2003.
Zij vonden het merkwaardig dat er geen klokje gemonteerd was in het intrieur om de standkachel in te stellen(ook aan/uit).
Ze zouden het een en ander voor mij uitzoeken.
Maar wellicht weet jij of ik een serienummer o.i.d kan vinden, wellicht heb ik hier ook wat aan.
Verder heb ik ook gelezen dat je gereageerd hebt op het brobleem van het klappen/bonken van de auto als hijeen scherpebocht neemt en over een hobbelige weg gaat.
Bij mij is het zo dat ik geknars hoor aan de voorkant van de auto bij de voor wielen als ik over een vluchtheuvel ga, het geluid verdwijnt wel weer nadat ik de auto heb ingereden.
Het lijkt net als hij eerst even moet warm lopen.
Wellicht kun je mij vertellen of dit ook te maken heeft met de stabilisatorstang c.q rubbers.
Helaas heb ik de auto pas in mei gekocht dus ik moet zelf nog veel bij leren.
Ik hoop dan ook dat je mij verdet kan helpen.
Met groet, Steven
18 jaar
Nee met dit lawaai kan ik je niet helpen op afstand sorry. Maar met die stabilisator rubbers/stangen en draagarm rubbers hoor je een soort van bonkent geluid in de voortrein bij het nemen van drempels.
Graag wik ik even terugkomen op je laaste reactie van mijn vraag klapperend en geknars geluid in voorfront.
Ik de voor dempers laten vervangen(lek) nieuwe stabilisator stang laten plaatsen(links,rechts)incl rubbers.
Ook de schokbrekerpetten zijn niet uitgesleten.
Helaas blijft het probleem zich maar voordoen.
Wellicht heb je nog een suggestie of tip voor mij.
17 jaar
ook de draag armrubbers ??? En anders weet ik het eigenlijk ook niet meer dan moet hij gewoon een keer goed onderzocht worden bij de dealer
Mijn laaste optie is dus het vervangen van de draag armrubbers.
Wat zijn hier dan ongeveer de kosten van??
17 jaar
Na de auto weer terug gekregen te hebben van de garage is het geknars als ik over een heuvel rij verdwenen.
De draagarmrubbers zijn gecontroleerd de bevindingen zijn geen scheuring, slijitage/ spelling.
Is het dan toch verstandig on er nieuwe rubbers er onder te zetten.
17 jaar
nee hoor. als deze speling hebben krijg je ook een bonkent geluid dat is de draag arm die dan tegen hat achterkant van het rubber slaat en dat rubber zit in het subframe. maar wat raar dat het ineens weg is ??
ten eerste hebben ze alles los gehad i.v.m controle schokdemberpet of deze niet was uitgesleten, dit was niet het geval.
Nu een dag deel met de auto gereden te hebben over wat vleugtheuveltjes en klinkers blijkt toch dat het niet weg is maar wel tot op heden minder geknars.(brobleem 1 geen geknarst op de klinkers alleen op de heuveltjes, voornamelijk als de auto koud is))
Het bonkent c.qklapperend geluid is er nog wel maar tot OPHEDEN iets minder.(probleem 2)
En Nu????wel draagarmrubbers vervangen!
17 jaar
heb hetzelfde gehad dat klapperen en knarsen
bleek het stuurhuis bijna geknapt te zijn , helemaal versleten
een 2 de hands eronder laten zetten en het probleem was weg
17 jaar
Hallo Douwe,
Het is inderdaad zo dat er geconstateerd is dat er wat speling op het stuurhuis ziet maar, ook niet meer dan dat.
De auto is van juni 2003! met 175.km op de teller.
Gezien mijn verhaal moet het dus het stuurhuis zijn?
Wat is je mening.
Groeten uit Drachten.
17 jaar
bij mij hebben ze ook van alles geprobeert , alles nagekeken rubbers vervangen
en andere dingen
maar de eindconclusie was het stuurhuis
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar