Motor valt uit tijdens rijden , enkele min. wachten en start terug . Fout code P1130 ( Fuel Rail Pressure Monitoring ) .
Valve Flow Control in hoge drukpomp reeds vervangen , zonder resultaat .
Heeft iemand een idee van de oorzaak .
Dank bij voorbaat
Patrick
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dag Patrick,
ik heb al verschillende brandstof systeem problemen opgelost met het vervangen van de druksensor op de pomp (veelal slecht aanslaan) en anders de druk sensor op de brandstof rail.
Wellicht kun je even een retour test van je verstuivers doen of demonteren en volledig testen/laten testen.
Chris
Er zijn 2 uitvoeringen van deze motor.
1 daarvan heeft een brandstoffilterhuis aan het motorblok hangen. Deze huizen willen wel is stuk gaan omdat de verwarmings ring die er aan zit door brand. Hierdoor kan er lucht naarbinnen komen wat door de hogedruk sensor als druk verlies wordt geregistreerd en daarop valt de motor uit.
Als je de stekker van de verwaming aftrekt zie je het meteen moet normaal hij schoon en droog moeten wezen, is dit niet het geval dan dient het brandstoffilterhuis vervangen te worden samen met de stekker.
Greetz br0ns
Heb je kunnen meten dat de raildruk inderdaad wegvalt onder het rijden?
heb hier het zelfde probleem staan.
bij de dealer gaan ze "gewoon" alle sensoren vervangen maar dat is een duur grapje.
ben ja al iets verder??
ik heb het brandstoffilter incl twee rubbers reeds vervangen. verstuiverlektest wees ook niets uit.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar