close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chrysler 0: gebroken distributie 2,5 crd

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2,5 crd

een klant heeft een dodge ramvan met een gebroken distributie, resulteerd dit in motorschade zonder twijfel?
Kan iemand mij de afmetingen geven van het speciaal gereedschap??
zit er een boring in de nokkenassen of moet je de nokkenassen tegen de blokkeerstift aandraaien?
zit er een boring in het vliegwiel of moet ik met merktekens werken?
alvast bedankt ! groet m.bakker

Geplaatst door

martijn1980 (0)
badge

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

2 borgpennen in de nokkenas draaien en 1 in het vliegwiel (zit achter de startmotor)

Motorschade, is moeilijk te zeggen de ene keer wel de andere keer niet.

Zitten geen merktekens op.

Greetz br0ns

br0ns 0
badge

14 jaar

Zit er dan een boring in de nokkenassen of schroefdraad? of draai je een nok tegen de paspen aan?
alvast bedankt.
groet m.bakker

martijn1980 0
badge

14 jaar

je draaid een pen de nokkenas zelf in. Als je de dynamo weg haalt zit daar een inbusboutje die der uit halen en daar die pen in draaien en andere andere kant het zelfde.

Dus echt gewoon een pen in de as, zo borg je die nokkenas. Schroefdraad zit in de kop dacht ik weet dit niet helemaal zeker uit me hoofd.

Greetz br0ns

br0ns 0
badge

14 jaar

bedankt br0ns. weet je toevallig ook waar ik dit gereedschap kan bestellen? groetjes

martijn1980 0
badge

14 jaar

Ik heb even gezocht op internet maar ik weet niet waar je dit kan bestellen sorry.

Greetz br0ns

br0ns 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 0 of stel zelf een nieuwe vraag.