Probleem met deze auto is dat de uitstroomlucht op de voorruit blijft gericht.Dit werkt elektronisch met een motortje dat bediend wordt via een schakelaar op het paneeltje.Het paneeltje hebben we er uit gehaald en doorgemeten.Geeft bij elke verdraaiing een andere weerstand en is dus goed.Het motortje op de kachelklep hebben we er ook uitgehaald, maar het vreemde is dat als we de auto op kontakt zetten dit motortje 1 keer rond draait en weer terug.Daarna gebeurt er niets meer.Op de stekker van dit motortje gebeurt ook weinig, maar zonder schema moeilijk te meten.Heeft iemand eens dit probleem gehad en kan zijn ervaring hier meedelen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ja der zit een plastic pinnetje op schijfje bij dat motortje breekt nogal eens af
Fons, waar zit dat plastic pennetje? In het motortje zelf of in de kachelklep?
links op kacheltunnel thv gaspedaal
aansturing v het motertje gebeurt door comp. is stappenmotor bij contact aan gaat hij altijd naar beginstand daarna naar gekozen stand
Stappenmotor is dus wel goed, maar probleem zit hem dus in de bedrading naar de computer of computer zelf.Want als het pennetje de oorzaak was, zou het motortje in een aantal standen gezet kunnen worden en die reageert dus nergens op.Klant wil niet dat we er teveel tijd insteken en dus hebben we de stekker van het motortje afgehaald en handmatig in een middenpositie gezet.Zien later wel of dit afdoende is.In elk geval bedankt jongens voor de medewerking.
wij hebben dit geintje ook al eens gehad met een stratus,het systeem is door een dealer te resetten, en de storing kwam daarna niet weer terug.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Stratus of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar