close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Chrysler voyager: klapperent geluid

Bouwjaar: 2000

deze auto heeft een klapperent geluid in het voor terein kan iemand mij helpen.

Geplaatst door

anco312 (0)
badge

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Je weet maar nooit. Ik heb me laatst ook de krampen gezocht. Fussee vervangen, stabilisator rubbers vervangen ( kost allemaal weinig bij Chrysler). Maar het zat uiteindelijk in de schokbrekerpet die was uitgesleten. De verdikking van de schokbreker had door waarschijnlijk los gezeten en de pet uitgevreten. 2 dikke ringen geplaatst en klaar was kees. Alles bij elkaar toch 8 uur naar de kl.... jammer.

achterste rubbers draagarem voor gaan ook weleens stuk, dusdanig dat de aandrijfas tegen de stabb.stang aankomt. auto op vierkolommer plaatsen en de draagarm horizontaal verplaatsten kijken of er speling op het rubber zit.

roelof10199 0
badge

20 jaar

De stabilisatiestang-rubbers zijn meestal versleten, ze zijn niet zo duur ( ongeveer 15 euro ). Goed invetten en monteren.

dries2397 0
badge

19 jaar

ik heb het zelfde probleem: alles is vervangen schokdempers voor(lek)stabilisatorstang(link en rechts)
draagarmrubbers geen slijtage/spelling etc.
Ook de schokbrekerspet is oké.
Helaas blijft de auto nog steeds een klapperend eluid in het voorfront houden.
Weten jullie een oplossing

arnold 143 0

17 jaar

vermeld eerst eens welk motortype
scheelt altijd giswerk
kijk eens of veer van remblokken er wel opzit
defecte katalysator kan ook leuk geluid veroorzaken
en zo kunnen we nog een A4 tje voltypen........
kijken en meten ,want gokken is altijd dokken !!!

Frank3137 0
badge

17 jaar

heb ongeveer hetzelfde probleem vooral als ik in putten rijd maar ik denk dat het van mijn stuurhuis komt,speling tussen stuurarm en stuurhuis zou het kunnen?dan nog een probleem auto schakelt moeilijk,heb al 4a5 keer zelfs mijn achteruit niet meer kunnen nemen(laatste keer moest ik de motor stilleggen)zit nieuwe koppeling in van 04/2006.is het mogelijkdat er te weinig olie op is?het betreft hier een voyager 2.4 16V 11/2001 kunnen jullie mij mischien helpen?

candyman 0

17 jaar

Dag Andy,

Heb je nog reacies gekregen op dat schakelen?
Ik heb een Voyager uit 1994 en daarbij gaat ook de achteruit inschakelen moeizaam. Ook het terugschakelen van 4 naar 3 geeft poblemen. Dit moet ik heel rustig doen anders kraakt hij. Verder doet alles het prima.
Ben wel benieuwd wat hier de oorzaak van is.

VoWi 0

17 jaar

Het klapperen en bonken als je door een put heen rijd is waarschijnlijk het stuurhuis trek maar even aan de spoorstang dan zal er waarschijnlijk speling op zitten wij hebben er een oplossing voor.
MGR

Chris van Gennep Auto's
Middelblok 206
2831BR Gouderak
0182-686807 / 06-53862665.
Chrysler Voyager onderdelen.

Auto's 0
badge

17 jaar

hallo in verband met het klapperend geluid dat is opgelost het waren de rubbers die op de torsiestang zaten die
uitgesleten waren,een paar nieuwe tussen gestoken en het was opgelost.Wat betreft het schakelen dat probleem heb ik nog steeds,die wagen was nog in garantie en dat ligt nu in proces,de verkoper ziet af van de garantie.De wagen is binnengegaan bij Chrysler en men geeft gezegd dat het waarschijnlijk de vork is(de bediening van de versnellingen)waar slijtage op zit,maar voor 100% zeker te zijn moet de versnellingsbak open.De wagen is eerst teruggegeaan bij verkoper,die heeft gezegd dat hij er een nieuwe koppeling ingestoken had en dat bleek niet waar te zijn,met alle gevolgen vandien,het is nog altijd hetzelfde,ik niet akkoord en hij trekt het hem niet meer aan.dus de wagen zou moeten binnengaan bij Chrysler om te kijken waar het probleem zeker ligt,maar zolang dat het in proces ligt mogen ze er niets aan doen.Gevolg ik moet zo nog blijven rijden en koppeling-slijtage,startmotor-slijtage,verbruik-enorm,de wagen trekt zich voort terwijl ik op mijn rem duw om hem tegen te houden

candyman 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.