Hallo,
Ik heb over 4 weken een nieuwe koplamp bij chrysler-dealer gekocht en er die zelf ingeplaatst, 3 boutjes los en weer vast en klaar.
Ik zag dat het licht moest geregeld worden want leek me naar de hemel te schijnen. Naar auto 5 geweest om de lichten te regelen, dan naar de keuring...afgekeurd voor de lichten, weer naar auto5, terug geregeld, weer naar keuring, terug afgekeurd, terug naar auto 5 weer geregeld en baas bij geroepen die opmerkte dat het beeld slecht was en niet kon geregeld worden, dus fabrikagefout in de koplamp(spiegel)
Ikke terug naar chrysler-dealer, het was toen al late namiddag, lichten geregeld, maar ze kunnen ze niet juist afstellen...27 euro;
Ik zou nu maandag mijn auto daar gans de dag moeten achterlaten zodat ze kunnen onderzoeken of het wel degelijk om een fabrikagefout gaat!
Ik heb hen gevraagd om gewoon een nieuwe koplamp te bestellen en de slechte terug te nemen, wat ze weigeren, eerst onderzoeken zeggen ze, (wie gaat dat weeral betalen?) Ik merk ook op dat gisteren de electische hoogteregeling nog werkte, na regeling bij dealer niet meer!!!
Graag uw raad aub
Ik heb geen zin om weer honderden euros te betalen voor een fout van de garagist, zoals ik onlangs nog meegemaakt heb.
Vriendelijke groeten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dit zijn moeilijke dingen je doet het zelf dat inbouwen dus het eerste wat ze zullen zeggen eigen schuld dikke bult tenzij de koplamp echt aanwijsbaar niet goed is maar dan krijg je een andere koplamp en de rest is voor je zelf .Hopenlijk valt het wel mee .Groetjes willem2
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar