Hallo,
in 2004 zijn de platen al eens vervangen.(eerste eigenaar)
Tijdens de acceleratie zie ik de toerenteller oplopen en de motor gaat harder draaien.
volgens de garage is het de koppeling die slipt.
deze kan je niet stellen i.v.m de hydroliek en zal vervangen moeten worden.
Is dit het geval of kunner er ook andere oorzaken zijn.> b.v vuil, vet etc tussen de platen.
Hoor graag jullie mening c.q oplossing
Alvast bedankt,
steven
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ooit eens meegemaakt dat de vork die de koppeling bedient gescheurd was. Koppeling onnodig vervangen, vervolgens de boel weer opengesmeten en fout gevonden. Het is tevens mogelijk dat er een kleine lek is aan de hydrolische aansluitingen zodat je drukverlies hebt. Dat zou wel zichtbaar moeten zijn, lekkage. Maar heeft die garage er eens onder gekeken?
Anderzijds: 1e vervanging originele koppeling na 1 jaar. De volgende koppeling heeft het 7 jaar uitgehouden. Het is dus zeer waarschijnlijk dat de koppeling haar beste tijd gehad heeft.
Maar ja, zelfs Belgen betalen met tegenzin de garagerekening voor een nieuwe koppeling..............
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar