als mijn motor koud is werkt mijn stuur bekrachtiging perfect maar als de motor warm is werkt ie niet meer bij rijden merk je ook dat de auto naar rechts toe wilt.
je moet de hele tijd iets tegen sturen met in parkeren is dit gewoon een ramp heel soms werkt ie wel met in parkeren maar dat is meestal 1 draai aan het stuur
wie kan mijn helpen moet ik een hele nieuwe stuurbekrachtiging plaatsen of is dit iets anders
ik ben ook bezig geweest bij reviesie bedrijven of die een gerevieseerde stuurbekrachtiging hebben maar zonder resultaat ze zeggen gewoon een nieuwe kopen
een nieuwe kost liefst ¤ 343.- een 2e hands is er bij na niet te krijgen
wie o wie kan mijn helpen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
welke motor 2.4 of 3.3 ?
Je geeft zelf al het antwoord ,koud ok maar warm geen drukopbouw meer,als de olie en pomp warm worden treed er een lekkage op (intern) wat dus tot drukverlies lijd ,meestal kwestie van normale slijtage .
dat auto constant naar rechts trekt heeft niks met stuurbekrachtigingspomp te maken,even laten uitlijnen bij uitlijnspecialist
hallo
maar ik heb die probleem ook bij 2,5 turbo diesel en de ene zegt tegen mij servopomp en de andere zegt stuurhuis wie moet ik geloven het zijn dure stuken als ik ze alle twee vervang en heb ook schrik van de en te vervangen en het de andre is wie kan goede raad geven
17 jaar
Krik de auto op ,aan de voorkant dat beide wielen van de grond zijn,verwijder het rechtervoorwiel,neem de deksel weg zodat je bij de poelie,s kan komen
kijk of de spanrol nog goed is,en op juiste spanning staat.
juiste bandenspanning
servopomp juiste hoeveelheid en voorgeschreven olie
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar