Goedendag,
Ik heb hier een Chrysler Voyager 2.5 CRD uit 2003 staan.
De auto valt tijdens het overschakelen niet snel genoeg terug naar het stationair toerental.
Iemand een idee?
MVG
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij overschakelen wil je het toerental toch juist om hoog hebben om te acceleren ? Dan is het juist toch handig dat hij juist niet naar Stationair gaat.
[quote=br0ns]Bij overschakelen wil je het toerental toch juist om hoog hebben om te acceleren ? Dan is het juist toch handig dat hij juist niet naar Stationair gaat.[/quote]
Als je mijn vraag niet snapt hoef je niet te reageren, alsjeblieft niet! Zonde van mijn en jouw tijd!
Maar wat je omschrijft lijkt mij gewoon een goed lopende CRD motor ze gaan namenlijk niet zo snel naar stationair met overschakelen. Als je zo lang je koppeling in trapt gaat hij van ongeveer 1100 toeren langzaam terug lopen naar 800.
Blijft hij bij jou dan ergens in je toeren gebied hangen ofzo ? Hoe lang duurt het voordat hij op stationair komt ? En wat heb je er al aan gedaan ? En wat is niet snel genoeg ?
Beetje meer info zo voor iedereen ook handig zijn.
Greetz br0ns
[quote=Peter J]Goedendag,
Ik heb hier een Chrysler Voyager 2.5 CRD uit 2003 staan.
De auto valt tijdens het overschakelen niet snel genoeg terug naar het stationair toerental.
Iemand een idee?
MVG[/quote]
Hoogstwaarschijnlijk staat de IAC niet goed (of is kapot).
Even uitdraaien en de pen op 2,54 cm zetten.
Wel voorzichtig, je draait hem makkelijk kapot.
Als het dan niet beter is dan een nieuwe IAC plaatsen.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar