Citroenmonteurtje ik heb de draden van Franse kleuren ,dus ons ANWB schema klopt niet Er zat een multiconstekker op met schakelaartje (blauw) en daar zaten de grijze en de bruine op, C D heten deze punten nu heb ik de grijze gebruikt op de schakelaar van de jaeger stekker en heb geen aansluitpunt meer voor de bruine . Het heeft iets te maken met mist lampen en achteruitrijcensoren. Kunt u mij nu mischien een antwoord geven?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waar gaat dit over?
Hans
[quote=roel 3]Citroenmonteurtje ik heb de draden van Franse kleuren ,dus ons ANWB schema klopt niet Er zat een multiconstekker op met schakelaartje (blauw) en daar zaten de grijze en de bruine op, C D heten deze punten nu heb ik de grijze gebruikt op de schakelaar van de jaeger stekker en heb geen aansluitpunt meer voor de bruine . Het heeft iets te maken met mist lampen en achteruitrijcensoren. Kunt u mij nu mischien een antwoord geven?[/quote]
nu gaat niet toen zat ik ergens anders :)
je moet bijde kabels (bruin en grijs aan sluiten) doe je dit niet dan werken de parkeer sensoren niet en gaan de knipper lichten versneld knipperen de mist achter lampen gaan pas uit als de BSR (computer trekhaak) weerstand krijgt op de aansluitingen. maar waarom laat je dit niet door de dealer doen een 20 min werk en weet je zeker dat alles goed is :)
toevallig hier ook gepost ?
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.ph...
ER MOET EEN SCHAKELAAR OP DE STEKKER DOOS ZITTEN ZIT DIT ER NIET OP KOOP DAN MAAR EEN NIEUWE MET SCHAKELAAR (ja shift zat vast :p )
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C4 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar