close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Citroën Berlingo: binnenverlichting

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel

Hallo,
Kan iemand mij helpen bij het volgende probleem.
De binnen verlichting van onze berlingo blijft branden inclusief het rode waarschuwingslampje in daschbord, normaal doven deze langzaam.
Alle deurschakelaars losgekoppelt en het probleem blijft.
alex

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Schakelaar bij lampje 3 seconden ingedrukt houden zou misschien kunnen helpen als deze berlingo al een BSI heeft, anders is het vertragingsrelais voor de binnenverlichting kapot.

306 cabrio 0
badge

17 jaar

Al bijna 40 jaar Citrofiel.
Ben nu in het bezit van een Xantia TD uit 1996 met 301.500km. Nu rijd ik al 25.000 km. op een mengsel (66% en 33%) van dieselolie en of Kool Zaad Olie, of Afgewerkte Planten Olie. Werkt perfect dankzij de Bosch pomp. Nu wil ik op 100% gaan rijden en dan moet er een platen warmtewisselaar tussen het systeem. Omdat de viscositeit van PPO groter is dan dieselolie wordt de PPO aangevoerd vanuit een 2e tank, via leidingen met een binnendiameter van 10 mm. De aanvoer (1573CQ diam 6x8) en retour worden omgelegd. Weet iemand wat de binnendiameter is van de retour (1579 G3). Volgens mij zit er op de retour een banjo met een pijpje met buitendiameter van 8(?) mm. Dit zou kunnen betekenen dat de binnen diameter van de slang 8 mm. is . Wie kan mij helpen. Ben geweest bij diverse dealers in de omgeving. Zelfs een bezoek aan Bart Ebben had geen resultaat vandaar mijn vraag aan u.
Met vriendelijke groet,
Douwe

Dappere Douwe 0

17 jaar

[quote=Dappere Douwe]Al bijna 40 jaar Citrofiel.
Ben nu in het bezit van een Xantia TD uit 1996 met 301.500km. Nu rijd ik al 25.000 km. op een mengsel (66% en 33%) van dieselolie en of Kool Zaad Olie, of Afgewerkte Planten Olie. Werkt perfect dankzij de Bosch pomp. Nu wil ik op 100% gaan rijden en dan moet er een platen warmtewisselaar tussen het systeem. Omdat de viscositeit van PPO groter is dan dieselolie wordt de PPO aangevoerd vanuit een 2e tank, via leidingen met een binnendiameter van 10 mm. De aanvoer (1573CQ diam 6x8) en retour worden omgelegd. Weet iemand wat de binnendiameter is van de retour (1579 G3). Volgens mij zit er op de retour een banjo met een pijpje met buitendiameter van 8(?) mm. Dit zou kunnen betekenen dat de binnen diameter van de slang 8 mm. is . Wie kan mij helpen. Ben geweest bij diverse dealers in de omgeving. Zelfs een bezoek aan Bart Ebben had geen resultaat vandaar mijn vraag aan u.
Met vriendelijke groet,
Douwe[/quote]
Zeer intresant, maar wat heeft dit met de vraag van Alex te maken???

omega8258 0

17 jaar

Oh hemel. Mijn welgemeende excuses. Ik ben helemaal nieuw hier en heb kennelijk mijn berichtje op de verkeerde plaats gezet. Sorry :(
Is er een moglijkheid om mijn vraag op de juiste plaats te zetten?. Dank daarvoor.
Douwe.

Dappere Douwe 0

17 jaar

[quote=Dappere Douwe]Oh hemel. Mijn welgemeende excuses. Ik ben helemaal nieuw hier en heb kennelijk mijn berichtje op de verkeerde plaats gezet. Sorry :(
Is er een moglijkheid om mijn vraag op de juiste plaats te zetten?. Dank daarvoor.
Douwe.[/quote]
douwe

even naar HOME zoek het merk waar je de vraag wilt plaatsen > Plaats een nieuw probleem home » Citroën (Particulieren)
de rest wijst zich eigelijk vanzelf.....

suc6

paul,

P. Kelder 0
badge

17 jaar

Dank je Paul, ik zoek een ander plekje.
Met vriendelijke groet,
Douwe.

Dappere Douwe 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Berlingo of stel zelf een nieuwe vraag.