Mijn Citroën Picasso SX heeft 53.000 km op de teller en is ingeschreven op 09.01.2006.
Ik heb het volgende probleem:
De zitting & rugleuning van de bestuurderszetel zijn beschadigd,d.w.z. de voorgevormde schuimrubber vertoont scheuren met als gevolg dat ook de bekleding zich daar naar aanpast.
Ik heb het probleem gemeld bij mijn Citroën-dealer,deze heeft Citroën Belgium op de hoogte gebracht.
Citroën doet me het volgende voorstel; De kosten bedragen 684 euro,waarvan ze voor 311 euro tussenkomen,ik moet dus 373 euro ophoesten.
Ik heb hierop Citroën geschreven met de vraag of dit niet anders kan afgehandeld worden,daar dit voor mij om een constructiefout gaat,de wagen wordt normaal gebruikt en staat verder in showroom-conditie.Neen zeggen ze bij Citroën,je garantie is immers voorbij,de laatste zin uit hun schrijven luidt als volgt.
"Wij hopen niettemin dat dit technisch incident uw vertrouwen in CITOËN niet zal schaden.
Graag jullie mening hierop
Geeft Citroën me nu weer garantie op de vervangen onderdelen...
Of monteer ik zelf de stukken,heeft iemand ervaring met deze montage...
Graag antwoord op hdse@skynet.be
Mijn dealer laat de zaak nog eens bekijken door een inspecteur van Citroën België...
deze komt nl. volgende week langs in hun garage voor een andere schadeclaim.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het voorgevormde schuimrubber gaat wel vaker kapot meestal bij koeriers en degelijke wagens die veelal in en uit stappen waardoor het kapot gaat
de belangrijkste reden is de wijze van in en uitstappen die hier van invloed is op de levensduur
ik denk dat ze een redelijk voorstel doen
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Xsara Picasso of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar