In september in panne gevalen "motor te heet", Dadelijk gestopt en auto laten takelen naar garage. Garagehouder heeft toen motorventilator vervangen
Iets meer dan een maand later na een trip van 220 KM merken we dat na stillegen van de motor, de ventilator start en niet meer stopt, gevolg platte batterij. Terug naar garage die de motorventilator nogmaals vervangt. Alles o.k tot na een trip van 500 km, na het stilleggen draait de ventilator 2/3 maal in volle snelheid, eerst lang dan kort. Garagist ziet niet dadelijkk een oplossing en gaat verder informeren. We zijn ondertussen 1 week later, ventilator slaat aan na 100 meter rijden en dan stillleggen (is min 10 graden buiten). Nu zijn we in terug in stadium dat ventilator blijft draaien tot batterij leeg is. iedere keer dat we de motor stilleggen moeten we de batterij afkoppelen of we geraken niet meer weg.
We hebben ook gemerkt dat als we de deur aan bestuurderszijde openen de ventilator stopt.
Heeft iemand enig idee wat er gaande is?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik heb 1x meegemaakt dat de PSF1 (zekeringkast onder de motorkap) defect was, bij een soort gelijke klacht
Ik snap niet de ventilator vervangen word als deze gewoon draait,dan is die toch niet kapot?.
Dan is er iets met de aansturing,relais of ecu of bitronkastje.
Of een tempsensor die teveel aangeeft waardoor die gaat draaien.
14 jaar
Ik heb begrepen dat hat aan de elektronica van de ventilator lag dat hij bleef draaien dus hebben ze hem onder garantie terug vervangen, heeft
even gewerkt. Nu zitten we in stadium dat hij ook al aanslaat als we de batterij terug aankoppelen we moeten zelfs niet meer rijden.
14 jaar
Gevalletje garantie dus.
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C5 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar