in september 2008 kocht ik een C8 2.0 exclusief maar een week later merkte ik dat de schakelaar om de voorste parkeer sensoren uit te
schakelen niet meer werkte mijn dealer heeft de electronica uitgelezen en zij dat het de schakelaar was die kapot was, nu lukt het niet om
deze schakelaar te bestellen ik wacht nu al 5 maand op dit onderdeel , ik heb al 20 maal mijn dealer gebeld en steeds het zelfde antwoord
uw dossier is in behandeling ik heb ook al 4x contact gehad met de klantensrevice van citroen en ook bij hen steeds het zelfde antwoord
uw dossier is in behandeling ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen
hoe geraak ik aan deze schakelaar of hoe geraak ik aan de telefoon nummer van iemand van citroen die dit probleem kan oplossen,
men kan mij bereiken via het gsm nr 0032(0)498565839 ( belgie)
Dank bij voorbaat Peter Tuerlinckx
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Telefoon: +32 2 206 68 00
Fax: +32 2 206 08 19
Post:
CITROËN Belux N.V.
Klantenservice
IJzerplein 7
B-1000 BRUSSEL
( is dus invoerder)
Vala dat is het nummer waar ik naar belde.
Eerst krijg je bandje te horen en dan mag je uw uitleg doen. (gesprekken worden opgenomen)
Ik ben al bijna 2 jaar bezig gezien mijn versnellingsbak een mismaakt gedrocht is.
Ze bellen wel terug en dan is voor hun het probleem opgelost.
Aangetekend schrijven naar hun helpt ook niet.... Dus veel succes.
gelukkig heb ik een Subaru gekocht, Citroen mag na 2.2 jaar ontrouwe dienst op mijn tuin staan wachten op een goed bod. (4 keer pechstrook gezien, 30000km)
C8 onderdelen zijn elende op het moment ...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C8 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar