Hey,
Ik heb bij een C4 Picasso een USB box gemonteert op een myway (RNEG) navigatie systeem.
Nu heb ik deze aangemeld in de BSI en Myway maar de USB poort werkt niet. Als ik de USB box om codeer naar CD wisselaar dan werkt het wel (half) dan ziet de Myway 6 CD's waarvan CD1 tm 5 1 nummer hebben en CD6 99 nummers.
De usb stick is 4 gig groot er staan geen .EXE files op.
heeft iemand dit al eens gehad.
Volgens td moet aanmelding voldoende zijn ...
Geplaatst door Renaultmonteurtje (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën C4? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C4 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 Reacties
harry4203 (415) PRO, 14 jaar geleden
een auto met rneg heeft toch standaard al een usb-aansluiting?
Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden
Nee, alleen de RT5 heeft standaart USB.
harry4203 (415) PRO, 14 jaar geleden
oke, voor zover ik weet bij peugeot wel namelijk dacht dat het wel hetzelfde zou zijn.
sorry, heb me vergist, idd rt5 wel en rneg niet.
Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden
Maakt niet uit ;)
harry4203 (415) PRO, 14 jaar geleden
moer er binnenkort een inbouwen in peug 3008 met rneg, ben benieuwd.
Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden
Had je em al gehaD?
E. Janssens (0) PRO, 14 jaar geleden
Je kan usbbox alleen maar aanmelden als cd wisselaar en pakt maar een bepaalt aantal nummer de rest ziet die niet.
andreas08 (0) PRO, 14 jaar geleden
weet waar je mee bezig bent het is mogelijk dat je grote schade veroorzaakt aan usbbox als ook aan het navigatiesysteem citroen waarschuuwt hier voor
Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden
Ja ik weet waar ik mee bezig ben Andreas. Alles is gewoon orgineel Citroën. hence in de folder staat zelfs dat het werkt...
harry4203 (415) PRO, 14 jaar geleden
nee, nadat ik adh van jouw opmerking hier gemeld had dat het systeem wellicht niet goed functioneerd moet de klant er nog even over nadenken. weet dus nog niet of het nog door gaat.
Renaultmonteurtje (0) PRO, 14 jaar geleden
Ok, ik wacht af harry :)