Ik heb sinds kort een cuore gekregen maar rijd niet helemaal goed volgens mij
Als ik in de vrij gas geeft komt de motor niet boven de 4500 toeren en ook bij het rijden kom ik gewoon niet hoger dan dit toerental
auto rijd dus in de 5 maar 90-100 of zo. De auto start wel goed
Heb de groene draden al door verbonden met de massa van de accu maar dit helpt niet.
Ook als ik de auto start zonder luchtfilter komt hij niet hoog genoeg in de toeren dus lucht filter zal wel goed zijn denk ik
denk dat het verbruik van de auto ook te hoog is (ook voor dat de groenedraden van de sproeiers doorverbonden werden)
Iemand een tip?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nou ik zal nu toch eerst maar beginnen met het storinggeheugen uittelezen en/of de meetwaarde blokken telaten uitlezen.
groetjes jan.
Kan ik zelf het storinggeheugen uit lezen?
Wil graag zelf een oplossing zien te vinden voor dit probleem.
15 jaar
Als je een apparaat koopt of een interface-kabel en een software-programma voor op een laptop kun je inderdaad zelf uitlezen.
Het probleem is alleen dat ik je niet hoor over een brandend storingslampje, dus zullen er geen foutcodes zijn.
Welke groene draden heb je doorverbonden en waarom? Kun je een foto maken en plaatsen?
Sproeiers zitten niet op deze auto, hij heeft geen carburateur maar een injectie systeem.
Het onderdeel dat de benzine inspuit heet een injector.
hij heeft geen carburateur?? zie toch echt gewoon een gat onder het luchtfilter met een klep dr in.
als je voor de auto staat zit links ondeveer in het midden op de carb een sproeier en aan de rechter kant onder zit er nog 1 zelfde kleur draden rose en groen
maar heb doorverbinding weg gehaald want auto gorgelde maar was en reed nog maar 40
dus
zit nu zelf te denken aan de kleppen
die auto kakt halverwege de versnelling gewoon in en kan met geluk 90 -100 halen in de 5 in een eeuw optrekken.
15 jaar
Wat je ziet is het monopoint injectiehuis.
Hans
Ik wil je niet beledigen, maar gezien het gebrek aan auto-technische kennis, speciaal op het gebied van elektronische inspuiting, denk ik dat je de auto gewoon naar de dealer moet brengen om hem daar te laten repareren. Met het zonder meer doorverbinden van draden aan de massa maak je waarschijnlijk meer kapot dan je lief is.
Ok zal inderdaad wel niet zo werken als me dodge w350 5.9 liter V8 die ik helemaal uit elkaar gehaald heb en zelf weer goed werkend in elkaar gezet heb
Daar zit namelijk ook gewoon een klep in een gat om maar simpel te zeggen hahahaha
Zou heel graag deze auto zelf fiksen
heeft iemand misschien een technische pdf van het systeem?
Wil me er graag in verdiepen voor dat ik bakken met geld bij een monteur breng.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar