Beste forumleden,
Ik heb een klein vraagje.
Mijn GP bokt soms met optrekken.
Onderste motorsteun is vervangen.
Nou wil ik graag weten of het mogelijk is dat er koelvloeistof bij de koppelingsplaat kan komen.
Peil daalt heel erg langzaam en net op de scheiding van blok-versnellingsbak lekt er vloeistof want het is soms vochtig en roze kalk zet zich daar.
Net erboven zit idd het thermostaathuis en ook daar is voldoende kalkafzetting te zien.
Dit ga ik snel in orde maken, maar iemand die weet of de vloeistof op die manier mn plaat kan bereiken en zodoende het af en toe bokken bij optrekken kan verklaren?
Mvg,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zou de lekkage verhelpen , denk dat het bokken komt door brandplekken op je plaat drukgroep vliegwiel , zal het vermoedelijk alleen koud doen en in de eerste versnelling
Ja idd. Z.s.m, maar heeft het ook bij warme motor.
Het is 50/50. Ene keer wel andere keer weer niet.
4 jaar
Wel alleen met optrekken 1e versnelling zoals je al aangeeft.
4 jaar
Lekt bij het thermostaathuis op een plastic aansluiting die je eruit kan draaien. Zijn die los te.krijgen of moet je het complete huis vervangen?
4 jaar
Complete thermostaathuis vervangen. Aansluiting is niet los verkrijgbaar.
Geen lekkage meer en bokken is verleden tijd zo te merken.
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar