👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo heb hier een Punto 188 die stationair nogal trilt...dit is voelbaar in de stoel. Auto rijdt wel goed en geen storingen opgeslagen. Bougies en kabels al vervangen...bobines uitgewisseld. Op toeren zijn uitlaatgaswaarden perfect, stationair lambda 1,2 en CO 0.35%. Voorste lambdasonde varieert in spanning m.i. OK. Spruitstukdruk is 500mBar en aangegeven lucht/water temperaturen logisch. Gasklephuis gereinigd en toevoeging in tank gedaan. Klepspeling iets te krap volgens dealer niet van invloed. Regelklep tankdampen gecontroleerd. Rond inlaatpakking ingespoten met inj. cleaner geen respons. Iemand een idee? Tevens de vraag of iemand iets weet om een inlaatspruitstuk af te persen sommige merken hebben speciaal gereedschap hiervoor. grt
zie mijn eerdere topic onder Fiat
Bedankt voor uw reactie. Ruil van dealer? Bij dit type ECU zijn sleutels door fabriek ingeleerd dit is door dealer niet te wijzigen is eenmalig. Procedure 3maal volgas geven is om adaptiewaarden te resetten m.b.v testkast.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.
ecu. Is verkrijgbaar in ruil.
16 jaar