👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste, bij deze moet de koppelingpedaal zeer hard ingeduwd worden, om te schakelen, ik denk zelf bij deze dat alles vervangen moet worden koppeling, drukgroep, druklager, zou dat kunnen?? koppelingskabel is al een X vervangen omdat die gesprongen was. auto heeft 160 000 KM maar mijn vraag is nu eigenlijk is mijn diagnose goed en hoe komt dat eigenlijk dat je de pedaal heel hard moet indrukken??? versleten drukgroep ingelopen drukgroep?? mvg
dus het beste is gewoon alles vervangen, en dan is het ook alemaal opgelost??? greetz
oh enig idee wat dat kost zo een setje? greetz
nee dat durf ik niet tezeggen maar kijk effe op h-base.
groetjes jan.
ma je denkt wel dat probleem daar mee opgelost is hé?
ja meestal wel.
groetjes jan.
kijk bij demontage van de bak ook even goed naar koppelingsvork waar je kabel aan vast zit, deze slijten nog wel eens waardoor de druklager zwaar over de as heen zal glijden.
het is trouwens altijd goed om de boel na montage goed tecontroleren op gebreken en niet domweg te vervangen zoder verder tekijken.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Brava of stel zelf een nieuwe vraag.
dat komt omdat de diafragma veer geheel bol komt testaan als de plaat dunner wordt.
plus dat de boel droog wordt.
groetjes jan.
15 jaar