close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Ford Scorpio 1998: Dagteller

Bouwjaar: 1998

Van een Scorpio 1998 gaat af en toe de dagteller op nul zonder dat men het resetknopje indrukt. Meestal s' morgens als men voor de eerste keer start. Wie kent dit probleem?

Geplaatst door

arjankempeneers (75)
badge

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Waarschijnlijk gaan je wijzers ook even flink tekeer. Het lijkt erop dat je accu het gaat begeven. Zeker als het koud is gebeurt dat wel. Maak je nog niet direct zorgen, hij houdt het echt nog wel even vol. Je kunt de accuspanning achter je stuur aflezen als je de dagteller gedurende 8 seconden ingedrukt houdt(wel eerst contact aanzetten), krijg je een soort diagnose-schermpje in plaats van de tellers. als je een paar keer drukt zie je divesre gevens alnags komen waaronder bATT waarchter de accuspanning staat. Bij een goede accu tenminste 12 volt (lopende motor 14-14,4 volt).

Succes

bpmv 0

21 jaar

Waarschijnlijk gaan je wijzers ook even flink tekeer. Het lijkt erop dat je accu het gaat begeven. Zeker als het koud is gebeurt dat wel. Maak je nog niet direct zorgen, hij houdt het echt nog wel even vol. Je kunt de accuspanning achter je stuur aflezen als je de dagteller gedurende 8 seconden ingedrukt houdt(wel eerst contact aanzetten), krijg je een soort diagnose-schermpje in plaats van de tellers. als je een paar keer drukt zie je divesre gevens alnags komen waaronder bATT waarchter de accuspanning staat. Bij een goede accu tenminste 12 volt (lopende motor 14-14,4 volt).
Succes

bpmv 0

21 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Scorpio of stel zelf een nieuwe vraag.