auto uit laten lezen geen foutcode,
toch krijgt deze auto te weinig brandstof naar mijn idee,
brandstof druk zit volgens de dealer, aan de grens, maar zou het volgens hun niet zijn,
zelf weet ik meer van vw, vandaar, er word gesproken over een klep in de inlaat, maar weten ze ook niet zeker
auto loopt koud iets beter, alvast mijn dank...peter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bougiekabels??
opgelost, iedereen die mee heeft gedacht bedankt,
was toch de pomp
te voorbarig.
, warm is hij nog waardeloos, en uiteindelijk stopt hij er mee
hallo ik heb ook mondeo 1800 110 pk had het zelfde probleem oplosing nieuwe bougie,s- kabels-en de bobine en opnieuw ressetten>accu klem een 30 min los < en probleem opgelost. als je de oude bobine van de onder kant bekykt dan is hy zwart uit geslagen en lichtelyk gescheurd .gr edwin
15 jaar
ressetten zou kunnen, alleen als ik remmenreiniger aanbied loopt hij als een speer in het toerental omhoog, dus ontsteking lijkt mij sterk, zal hem eens ressetten bedankt voor de tip,
iedere sugestie blijft welkom, laat het weten als ik er uit ben
Benzinedrukregelaar niet defect? Benzinefilter ok?
dar denk ik ook aan, hoe dit met beperkte middelen te testen??
filter is nieuw, maar ik ga ook maar eens kijken of hij in de goede richting staat, weet ook niet of dit wat uitmaakt, koud krijgt hij het nog, heel even en dan is het afgelopen en kun je lopen,
heb wel iets over kleppen in het inlaat spruitstuk gehoord,, maar ja koud goed en hoe warmer.... uiteindelijk zelfs duwen
kan de benzine druk een rol spelen?? koud loopt hij immers even goed,,
Misschien de luchtmassameter?Als de motor begint in te houden stekker los halen en proefrit maken.
Knijp anderseven de retour af en ga proefrijden. Een defecte retourklep komt voor.
luchtmassa meter zit er niet tussen, is een kettingmotor, met kleppen in het inlaat spruitstuk,
weet iemand hoe hoog de brandstof druk bij dit type moet zijn??
retourslang zit niet bij de motor dus zal hij in/bij de tank zitten??
en klopt het dat er 3 sensoren in de uitlaat zitten??
heb wel even een injector opengestuurd door deze aan massa te leggen, dan krijgt hij wel volop benzine, maar ik neem aan als de injectoren bij warme motor verder dicht gaan staan er meer druk nodig is??
en is de maf sensor oid in het inlaatspruitstuk een mogelijke verdachte?? ecu?? iedereen die tot dusver meegedacht heeft zowieso bedankt,
Zover ik weet heeft alleen de vw polo nieuw model geen retour. Deze mondeo ook niet? Je hebt dan geen aan- en afvoer/retourleiding?
Defecte retourkleppen (op de brandstofrail)ben ik al diverse malen tegengekomen. Zowel openstaand als geblokkeerd.
Vandaar mijn probeersel de retour af te knijpen. De brandstofdruk weet ik niet precies maar ik dacht 2-3bar. Meten is weten.
Let ook goed op de elektrische aansluitingen van de pomp, een goede pomp kan met bv een slechte massa niet correct presteren.
Katalysator niet dicht?
gr marcel
marcel... en meerdere meedenkers ik heb het volgende geprobeerd, ik heb een branstof pomp direct op de rail gezet,
fles erbij en jawel... blijft goed lopen, maar dan is de brandstof druk natuurlijk weer te hoog,
maar kan ik nu zeggen ondanks de dealer die de brandstof druk goed vindt, dat het aan de retourklep ligt of aan de pomp?? dit lijkt mij nu zo klaar als een klontje
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar