Mijn dochter heeft een Ford ka 1.3 51 kw, 2005. Sinds enkele weken geleden gekocht, de auto verloor koelvloeistof en de kachel bleef alleen maar hete lucht blazen, nieuwe kachelkraan gemonteerd. De kachel werkt nu goed, maar het probleem van koelvloeistof bleef, het koelhuis bleek ook gescheurd, ook vernieuwd. Nu is het probleem dat de koelvloeistof tot de rand van het koelvloeistof reservoir staat terwijl het na de reparatie op het maximum streepje stond. De garage houder heeft overigens de koelventilator door verbonden zodat deze altijd werkt bij lopende motor. Iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waar staat het niveau als hij koud is , dan hoort hij tussen min en max te staan , staat hij boven max bij koude motor zit er teveel in , het teveel er uit halen.
Ventilator doorverbonden is een nood oplossing voor een koelprobleem , ik zou eens naar een echte garage gaan en het koelprobleem eens laten bekijken.
Hoi bij koude motor staat het nu ook boven in, terwijl het na de reparatie op het maximum streepje stond, dus staat nu hoger.
4 jaar
En als je bij koude motor de dop er af haalt , zakt hij dan ? Nee , als je de motor laat lopen zakt hij dan wel ?
Komt er koelvloeistof uit de ontluchtingsslang op het tankje als de motor loopt ?
Ik ga dat bekijken. Ga zo naar mijn dochter toe om te proberen.
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Ka of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar