Het elektrisch rolgordijn onder het panoramadak rolt niet netjes op waardoor hij vastloopt. Motor doet het nog wel. Het lijkt erop dat de stof niet in de geleider/rails zit waardoor dit gebeurt.. hoe is dit op te lossen?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford S-Max of stel zelf een nieuwe vraag.
Hemel uit de auto halen en kijken waar het mis gaat , vermoed dat 1 of meerdere balijnen uit de stof zijn gelopen.
6 jaar