het gaat hier over de 1.6 tdci van 109pk met 70000km op zijn teller. Deze heeft volgend probleem:
Langs verstuiver nr 2 komt rook omhoog, de rook neemt toe naarmate het toerental stijgt. Ligt dit aan de dichting tussen de verstuiver en de blok? of moet heel de verstuiver vervangen worden? ook is deze verstuiver bij zijn aansluiting aan de leiding precies nat. Weet iemand de oorzaak van dit probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ligt aan de dichtring tussen verstuiver en blok. Verstuiver moet er uit, de schacht moet schoongemaakt worden net als de verstuiver.
De dealer heeft hier een speciaal borstel/frees setje voor.
Nieuwe onderlegring en klaar.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar