Het betreft hier een 1.6tdci trekt soms echt niet, en schokt soms even bij 1750tr/min. De egr klep en de luchtmassa meter is al vervangen. Iemand een idee? kan het liggen aan de slangen van de turbo die zorgen voor het verstellen van de schoepen? of is het een elektrische probleem? hij heeft geen foutcodes staan.
Heeft er iemand een idee? of heeft er iemand er hier ook last mee. Als je nieuwe olie op de wagen doet is direct terug zwart is dat normaal bij deze motor?
groetjes.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je de stalen inlaatleiding al gecontroleerd,die voor je radiator langsloopt?
Deze wil nog wel een scheuren bij de ophangpunten.
Daar is ook olielekkage waarneembaar.
Bij een diesel,is het inderdaad normaal,door de achterblijvende roetdeeltjes,dat de olie bijna direct weer zwart is.
nee nog niet naar gekeken wel andere lekken in de inlaat al gevonden. maar zal straks is kijken. hartelijk bedankt niels. Ik vroeg dat van die olie omdat bij de 1.8tdci die olie pas na 1000km zwart begint te zien. en vondt dit raar bij een nieuwe diesel. Ik laat iets weten.
hartelijk bedankt.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar