Temp. loopt in het rode gebied bij 130 a 140 km.h.
reeds stuurpomp, waterpomp, en voeler vervangen nog steeds is het probleem aanwezig.
stuurpomp en waterpomp waren versletenh (laten doen door een ford garage).
Wie heeft raad????????
gr. henry
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wij hebben zoiets gehad bij een volkswagen sharan, hadden de radiateur, waterpomp, thermostaat, temp voelers vervangen uiteindelijk was het de koppaking. kijk even of dat je slangen hard worden dan weetje het
Hoe bedoel je dat "als de slangen hard worden"????????
henry
17 jaar
Radiateur mogelijk in of uitwendig vervuild (verstopt)
Hans
HAha oke, duidelijk, wel raar hoor gewoon in de stad is er niks aan de hand, mag toch aannemen dat de forddealer het probleem kon oplossen, 1200 euro lichter en nog geen resultaat, zou het niet gewoon de termostaat kunnen zijn??? ik las dat er achter de termostaat nog iets van een veer zit????
henry
17 jaar
vaak gaat de waterpomp lekken, en vreet het asje van de stuurpomp aan. dat zelfde asje draait de waterpomp dus aan. dan circuleert het water slecht en wordt de motor te warm. Laatst heb ik de waterpomp vervangen, het asje was zeer slecht. De thermostaat ook direct vervangen en het probleem was over, dus dat zou het best kunnen zijn..
17 jaar
Problemen met Ford Transit turbodiesel motor 100 pk bij 160.000- 170.000 km: defecte verstuiver en versleten waterpomp: dus dure reparaties. Kan iemand mij zeggen hoe lang dit soort onderdelen, normaal gesproken, mee zouden moeten gaan? Een verwachte levensduur van een dergelijke robuste auto zou toch 300.000 km moeten zijn!
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar