De werking van de kachelventilator is afhankelijk van de airco die er in zit, heb je een simpele in/uitschakelbare dan heb je inderdaad een blokje weerstanden en dat zit onder de kap, in het midden dichtbij de voorruit. Daar vind je een afgerond kapje en als je dat naar boven trekt (zit met twee klemmetjes vast) zie je een stekker met vier aansluitingen , een met twee en een enkelvoudige. Kijk even hoe het zit en trek dan alles los, schroef de schroefjes (2) los en je kunt het blokje met de weerstanden oplichten. Het zijn er drie van elk 1 ohm.
De werking van de kachelventilator is afhankelijk van de airco die er in zit, heb je een simpele in/uitschakelbare dan heb je inderdaad een blokje weerstanden en dat zit onder de kap, in het midden dichtbij de voorruit. Daar vind je een afgerond kapje en als je dat naar boven trekt (zit met twee klemmetjes vast) zie je een stekker met vier aansluitingen , een met twee en een enkelvoudige. Kijk even hoe het zit en trek dan alles los, schroef de schroefjes (2) los en je kunt het blokje met de weerstanden oplichten. Het zijn er drie van elk 1 ohm.
23 jaar