Hoi
Ik sta op het punt een transit dubbele cabine aan te schaffen.
Alles lijkt me inorde maar heb toch een vraag.
Er staat me iets bij dat 1 van de gebruikte motoren in deze transit voor problemen zorgen.
Deze heeft een 125 pk versie ipiv de 100 of 90 pk.
Kan iemand mij vertellen of de 125 pk de " probleem" motor is?
Nig een andere vraag,
Koude start ging prima, stationair 100%.
Op snelheid en geen belasting motor heel stil alleen bij door trekken van bv 70 naar110 hoor ik hem nagelen.
Weet iemand of dit een normaal verschijnsel is bij deze motor?
Graag hoor ik jullie ervaring
Groetjes
Bart
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij het ophalen eerst 2 reinigers toegevoegd en daarna afgetankt.
Na ongeveer 20 km op snelweg was het ratelen compleet verdwenen .
Even een update,
Ratel is toch terug gekomen, vandaag de verstuiver codes opgezocht op de injector met een endoscoop.
Deze codes ingevoerd in de computer, cilinder 1 gerekend vanaf distributie zijde.
Verder gaf de testkast keurig aan onstekings volgorde.
Maar als ik nu rijd dan ratelt hij veel meer als eerst.
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Iemand een idee?
2e,
Denk dat ik toch aan andere verstuivers toe ben, heeft iemand hier een how to?
Moet de kleppendeksel eraf of kan ik via het gat rond de verstuivers bij de injector?
Iemand een idee ?
Graag hoor ik ook of het coderen zoals ik gedaan heb de juiste is, dit omdat bij de nieuwe dat ook moet gebeuren.
Ik ga morgen nieuwe bestellen via de havam.
Weet iemand of daar dan de codes bij zitten?
Een hoop vragen en ik hoop op een bruikbaar antwoord.
4x verstuivers vervangen en gecodeerd .
Loopt weer als een zonnetje.
Slotje erop.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar