👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste lezer,
Gisteravond uit mn werk viel me op dat de wagen iets anders reed dan normaal, beetje "dweilde". Eenmaal op de snelweg wilde ik even een vrachtwagen inhalen, schakelde terug naar 4 om er snel nog voorbij te kunnen. Ging allemaal goed totdat de wagen wat meer toeren ging maken en me bijna in de vangrail "dweilde". Ik liet gas los en de auto kwam terug in de normale positie en trok niet meer naar links. Ik ben meteen van de snelweg afgegaan om het nog eens goed te bekijken op een "normale weg". Inderdaad, zodra de motor wat meer vermogen moet leveren, zo'n beetje vanaf 3500 toeren, trekt hij behoorlijk naar links, erg genoeg dat ik het stuur goed met 2 handen moet vastpakken, niet dat het helpt, de auto gaat gewoon naar links maar ok gevoelsmatig dan...
In iedergeval, heeft iemand enig idee waar ik naar zou kunnen kijken? Wellicht heeft het hier helemaal niets mee te maken, maar de auto lijkt de ene keer wat meer vermogen te hebben dan de andere keer, misschien is er een verband met hierboven genoemd probleem? Het gaat om een civic coupe EJ2 uit 1996.
Alvast bedankt!
Barry
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik zou beginnen met de voortrein tecontroleren op stuur en fusseekogels en draagarm rubbers.
als er een rubber is met teveel ruimte kan hij ook scheef trekken.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar