close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Honda crx: co percentage te hoog

Bouwjaar: 1989

Tijdens de APK keuring is een te hoog c0 % vastgesteld . Hoe kun je dit terug brengen tot de gewenste waarde.

Geplaatst door

htroff (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

auto hoeft nog geen 4 gas meting dus een vaccuum slang lostrekken ergens heeft vaak al een goed resultaat, maar voor goed afstellen moet je bij de dealer zijn gaat namelijk bij de meeste modellen met een testkast

gert nijhuis 0
badge

19 jaar

zit de katalysator er nog wel onder? vaak worden ze bij de dit soort auto's tussen weg gehaald.

Arnold684 0
badge

19 jaar

ik heb hetzelfde probleem... maar ik heb een lambda gestuurde motor..als de lambdasonde niet goed is kan er dan ook een te hoge co waarde uitkomen?

noreago 0
badge

19 jaar

dat klopt dennis.

Arnold684 0
badge

19 jaar

das mooi werk.. maar ik heb ook geen kat.. ik mag van de apk 0,5% co hebben..denk je dat ik dat haal dan als ik die lambda vervang?? want ik krijg ook wel eens foutcode van me lambda.. ik ha gehoord dat je em misschien ook schoon kan maken is dat zo?

noreago 0
badge

19 jaar

als de lambda een storing geeft is dat meestal niet voor niks, vervang hem maar. kans is aanwezig dat je zonder kat de grens overschrijd, maar voor hetzelfde geld blijft ie er net onder, heb beide al meerdere keren meegemaakt namelijk.

Arnold684 0
badge

19 jaar

als de lambda een storing geeft is dat meestal niet voor niks, vervang hem maar. kans is aanwezig dat je zonder kat de grens overschrijd, maar voor hetzelfde geld blijft ie er net onder, heb beide al meerdere keren meegemaakt namelijk.

Arnold684 0
badge

19 jaar

kan ook verkeerde massa zijn van de sonde
dan krijgt de ecu foutieve info
gevolg is dat er teveel brandstof wordt gedoceerd
met te hoog co gebruik, en toegenomen brandstofgebruik tot gevolg
meten is weten
de foute massa kan in het slechte geval in de kabelboom zitten
gr jelle

jelle de Haan 0

19 jaar

ok bedankt ik ga het binnekort wel ff checke..
en anders vervang ik em gewoon en zie dan wel verder..

thnx people

noreago 0
badge

19 jaar

Inmiddels een nieuwe lamda gemonteerd waarmee het co probleem is opgelost.
Dank voor de adviezen toch weer wat geleerd

htroff 0

19 jaar

ok relaxt doe ik dat ook gewoon..

noreago 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda CRX of stel zelf een nieuwe vraag.