hey
heb sinds gisteren een d16z6 in mij wagen gelegt omdat ik mijn d15z6 kapot heb gereden..
deze motor nu is volledig stock
maar als ik optrek, snel of traag, bij 4000 toeren stottert hij en gaat niet meer verder.. en valt zo precies terug zolang ge u gas plank inhoudt..
ook bij 1e vernselling vertrekken rond dat toerental dat hij stottert, dan snel naar 2e schakelen.. en dan is het weer weg, tot je weer aan dat toerntal komt.. zo in elke versnelling..
ben radeloosss, hopelijk weet iemand wat dit is..
een paar uur ervoor was er geen probleem en werkte alles prima want ben nog in vtec gegaan enzo..
vandaag,
heeft ie even hoger gegaan, had hij het pas bij 5000 toeren als ik reed.. maar bij 4000 stotterde hij nog een beetje en bij 5000 helemaal, net vertrek ik bij men vriendin , stotterdie hij bij elk toerental, als ik koppeling inhield viel hij stil.. aan de kant gaan staan , gestart beetje gas gegoven, vertrokken en dan had hij het nog lichtjes en ging stilletjes weg.. op autostrade dan begon hij weer te stotteren bij 3000 toeren even , erna weer gedaan..
ik snap er niets meer van.. eerst werkte alles prima, en nu opeens niet meer.. ben echt radeloos!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je ook de computer van de d16z6 gemonteerd? En de kabelboom als die anders is?
de kabelboom is hetzelfde.
computer is een originele p28
14 jaar
Ontsteking
14 jaar
hmm, ik ga die straks eens vervangen en kijken wat dat zegt..
14 jaar
Wat is een p28?
P28 is de ECU...maar ik verdenk de bougiekabels
Ja, maar van welke motor? de d15 of de d16?
P28 is van een D16Z6/Z9 1600 ESI motor
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar