als ik rond de 2700 toeren per minuut rijd (105 km per uur in de 5e versnelling) houdt de auto altijd in. Op advies van de dealer brandstof filter vervangen, dit had geen effect. OOk is de onsteking na gekeken met een osciliscoop, deze functioneerd naar behoren. Volgens de dealer hoort het inhouden bij dit type motoren. Heeft iemand misschien dezelfde ervaringen met dit type auto, of misschien een oplossing.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
voor zover ik het nog weet heb je verschil tussen de eerste vtec e en de latere vtec e2 het verschil zit in vermogens gat op bepaalde toeren gebieden en als je langere tijd een constante snelheid rijdt op de cruise bvb dan gaat het motor mangement zich aanpassen om te controleren of de waarde die hij van de signaal gevers krijgt nog wel goed zijn.
maar je kan wel ff lang rijden bij de dealer en de pgm tester er op zetten.
succes
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar