Wij hebben voor een klant met een civic 1500 uit 1990 de motor vervangen voor die van een CRX 1.6 DOHC uit 1990.
Hierbij zijn ook de kabelbomen en zekeringkast (onder dashboard) vervangen voor die van de CRX.
We hebben nu echter het volgende: Contact uit: geen spanning op contactslot ea componenten.
Contact aan: ALLES spanning en auto wilt (uiteraard) niet starten) Er blijft van alles hangen en tikken.
Wie kan ons een duw in de goede richting geven, zijn nu al twee weken bezig met storing te zoeken (en zien waarschijnlijk iets heel simpels over het hoofd)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je wel spanning hebt, maar er blijft van alles tikken, zou ik in eerste instantie denken aan een massa-probleem. Wellicht dat het blok of de computer geen goede massa heeft.
je moet de kmteller unit ook vervangen dus die van de crx gebruiken
de kabelboom die naar de kmteller en knipperlichtschakelaars gaat dus die over het stuur loopt moet je ook gebruiken dan moet het opgelost zijn
ik heb het zelfde gedaan met mijn amerikaanse crx
21 jaar
hoi hoi ik zou het ook eens zoeken in de massa in de kabelboom naar achteren de achterlichten ziten ongeveer 6 massa draden die ziten als het goed is in de miden tussen de achterlichten aan het casie vast als die los is dan start ie ook niet en tikt er ook van ales kijk daar eens naar
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
22 jaar