close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Honda Civic 1.5: motor vervangen elektrisch probleem

Bouwjaar: 1990

Wij hebben voor een klant met een civic 1500 uit 1990 de motor vervangen voor die van een CRX 1.6 DOHC uit 1990.

Hierbij zijn ook de kabelbomen en zekeringkast (onder dashboard) vervangen voor die van de CRX.

We hebben nu echter het volgende: Contact uit: geen spanning op contactslot ea componenten.

Contact aan: ALLES spanning en auto wilt (uiteraard) niet starten) Er blijft van alles hangen en tikken.

Wie kan ons een duw in de goede richting geven, zijn nu al twee weken bezig met storing te zoeken (en zien waarschijnlijk iets heel simpels over het hoofd)

Geplaatst door

rakram1 (0)

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als je wel spanning hebt, maar er blijft van alles tikken, zou ik in eerste instantie denken aan een massa-probleem. Wellicht dat het blok of de computer geen goede massa heeft.

Siem Bijman 680
badge vip badge

22 jaar

je moet de kmteller unit ook vervangen dus die van de crx gebruiken

de kabelboom die naar de kmteller en knipperlichtschakelaars gaat dus die over het stuur loopt moet je ook gebruiken dan moet het opgelost zijn



ik heb het zelfde gedaan met mijn amerikaanse crx

crxfun 0

21 jaar

hoi hoi ik zou het ook eens zoeken in de massa in de kabelboom naar achteren de achterlichten ziten ongeveer 6 massa draden die ziten als het goed is in de miden tussen de achterlichten aan het casie vast als die los is dan start ie ook niet en tikt er ook van ales kijk daar eens naar

jan5002 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.