heb een civic van 1988 en deze slaat altijd af op onverwachte tijdstippen als ie warm is.
Daarna moet ik een tijdje wachten en start ie weer.
Eerst had ik graag geweten of deze wagen werkt met een elek. of mech.brandstofpomp.
Volledige onstekingsverhaal en brandstoffilter zijn reeds vervangen zonder resultaat!
Graag reactie!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb het zelfde gehad met een ander merk auto.
Na de zoveelste onverwachte keer dat de motor afsloeg had ik een manometer bij de hand.
De druk op de gemonteerde manometer op het inspuitsysteem gaf 0 aan.
Later brandstofpomp vervangen en nooit geen probleem meer gehad.
Vervang je brandstofrelais maar dan is het probleem opgelost komt namelijk vaak voor (relais zit links onder je dashboard achter het centje bakje
het betreft een mechanische pomp,dus geen brandstofrelais.
Maar nu heb ik ondervonden dat het probleem zich voordoet ook als hij koud staat .
Starten,onregelmatig stationair draaien en dan plots niets meer
Start wel na een paar sec.direct terug en dan herhaald zich het prbleem,kan dit toch de pomp zijn??? of iets anders.
18 jaar
Heb je de ontstekingsmodule ook al vervangen?heb je al gecontroleerd of de ontsteking wel vonkt op het moment dat hij stilvalt? ontstekingsmodule komt regelmatig voor bij deze autos.
Brand je motorstoring lampje ook? Als dat zo is verdenk ik de bdp spoel van breuk. Kwaaltje van deze dingen. Kun je gebruikt wel krijgen maar dan is de kans groot dat die het ook heeft. Wij wikkelen het spoeltje gewoon opnieuw dan ben je van alle elende af. Is wel een pittig klusje...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar