ik heb hier een accord 2.0 staan. als hij koud is moet je hem met volle gas starten anders slaat ie zoiezo niet aan. je moet hem erna echt aan de praat houden (met de gas spelen). vol gas geven begint hij te stotteren/bokken en slaat hij af (met zo`n hard zuigend geluid alsof hij geen brandstof krijgt). je kan dan wel opbouwend gas geven en dan klimt hij echt in stukken naar een hoger toerental. bij warme motor loopt hij mooi stationair en slaat hij niet af. geef je volle gas krijg je eerste dat hard zuigend geluid weer met af en toe een backfire in de slang naar de luchtfilter en op hoog toeren loopt hij wel ok. bij deellast slaat hij af en geef je rustig gas begint hij weer rustig met af en toe een cilinder dat hij lijkt over te slaan met opbouwen naar een hoger toerental. Wat heb ik gedaan: nieuwe bougies/kabels/rotor/verdeelkap. brandstof leiding voor de filter los gemaakt en op de gallerij lijkt voldoende druk. vacuumslangen nagekeken(ok) verder geen rare geluiden. rijden (dus vermogen nodig) gaat wel maar beschreven hierboven en dan gaat ook mm branden. maar zodra je weer voorbij het bokken bent gaatdeze ook weer uit.
iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Betse Dennis,
Je zou de computer eens uit kunnen laten lezen omdat het mm lampje gaat branden en dus een storing in de computer opslaat.
vr.gr.
honda-men
hallo Dennis
wat je beschrijft lijkt me een motor waarvan je nodig de kleppen eens moet stellen
voor deze Accord is dat 0.25mm voor de inlaat,0.30mm voor de uitlaatkleppen(met koude motor)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Accord of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar