Prelude BJ 1997 Als de autom.choke in komt op lpg dan draaid de motor maar +/- 600 toeren slaat daarom uit en op benzine 1250 toeren (goed dus)De lambda sensor is goed.
Geplaatst door patric (0) , lid sinds 22 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Honda Prelude? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Prelude of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
Kees6221 (0), 22 jaar geleden
Naar mijn mening is dit de beste volgorde:
-kleppen stellen
-lpg-inleren (standaard nodig na 4 keer kleppen stellen; AG)
-controleren op lucht in het koelsysteem (i.v.m. bevriezen verdamper, i.h.b bij koud weer)
-een te hoog geplaatste verdamper lager plaatsen
-bij AG-installatie: massaprobleem komt vaker voor, relais nodig om dit te omzeilen (officieel nwe lpg-computer nodig)
Tip: Bij te laag of te hoog toerental op lpg kan motorstoringslampje gaan branden (storing iacv en vss). (motor denkt dat hij rijdt, maar krijgt geen snelheidssignaal)
marcos7174 (0) PRO, 22 jaar geleden
Naar mijn mening is dit de beste volgorde:
-kleppen stellen
-lpg-inleren (standaard nodig na 4 keer kleppen stellen; AG)
-controleren op lucht in het koelsysteem (i.v.m. bevriezen verdamper, i.h.b bij koud weer)
-een te hoog geplaatste verdamper lager plaatsen
-bij AG-installatie: massaprobleem komt vaker voor, relais nodig om dit te omzeilen (officieel nwe lpg-computer nodig)
Tip: Bij te laag of te hoog toerental op lpg kan motorstoringslampje gaan branden (storing iacv en vss). (motor denkt dat hij rijdt, maar krijgt geen snelheidssignaal)
The_jorgman (0), 22 jaar geleden
Naar mijn mening is dit de beste volgorde:
-kleppen stellen
-lpg-inleren (standaard nodig na 4 keer kleppen stellen; AG)
-controleren op lucht in het koelsysteem (i.v.m. bevriezen verdamper, i.h.b bij koud weer)
-een te hoog geplaatste verdamper lager plaatsen
-bij AG-installatie: massaprobleem komt vaker voor, relais nodig om dit te omzeilen (officieel nwe lpg-computer nodig)
Tip: Bij te laag of te hoog toerental op lpg kan motorstoringslampje gaan branden (storing iacv en vss). (motor denkt dat hij rijdt, maar krijgt geen snelheidssignaal)