👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo Ik heb storingscode 3 in mijn auto (map sensor) wie heeft een eentje gebruikt liggen? vg.gr. honda-men
Geplaatst door
al 18 jaar lid
PROBLEEM OPGELOST Heb een gebruikte aan kunnen komen
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
PROBLEEM OPGELOST
Heb een gebruikte aan kunnen komen
16 jaar