👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo, kan iemand mij vertellen wat de klepspeling moet zijn voor de Atos 1.0 uit 2001? alvast bedankt. groetjes Huibert
Geplaatst door
al 14 jaar lid
inlaat 0,20mm uitlaat 0,25mm warm stellen
14 jaar
Oke, bedankt. groet.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Atos of stel zelf een nieuwe vraag.
inlaat 0,20mm
uitlaat 0,25mm
warm stellen
14 jaar