auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Hyundai IX35: Koppeling

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: G4KD, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 120

Het geluid lijkt uit de bak te komen zeker niet de motor je hoort het alleen als de koppeling los hebt in de versnelling en tot zoon 1500 toeren
En wanneer je voor een slagboom staat in zijn 1 koppeling in rem los dan wil de auto op motorkracht gaan rollen net als een oude automaat zegmaar
Hoop je hiermee wat meer info te geven

Geplaatst door

Melvinavm (0)

al 6 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Goededag allemaal

Mijn koppeling ratelt éérst in zijn 1 en 2 en nu ook in zijn 3de versnelling bij laag toeren .
Ook rolt de auto wanneer deze in de versnelling staat koppeling in en rem los.
Het pedaal opkomend ligt ook heel hoog.
Maar de koppeling slipt niet slaat keurig of in zijn 3 met handrem ook bij 80km in de 5 pakt ie prima op.
Is het toch de koppeling of is het iets anders?

Mvg melvin

Melvinavm 0

6 jaar

Wat bedoel je met rateld , maakt de bak dan lawaai of pingelt de motor ?
ook rolt de auto wanneer deze in de versnelling staat koppeling in en rem los , verklaar je nader .
Koppelings pedaal dat hoog aangrijpt , zou op vergaande slijtage kunnen duiden, maar dat is zo niet vast te stellen.

Het lijkt mij dat de koppeling niet helemaal vrij komt bij intrappen, dat verklaart het "kruipen". Het ratelen kan voortkomen van het "druklager" dat versleten is.

phil4226 0

6 jaar

Precies of de koppelingsplaat en dan met name de veren in de koppelingsplaat die rammelen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai ix35 of stel zelf een nieuwe vraag.