Hij liep slecht, na bougiekabels en bougies vervangen te hebben liep hij kort goed en toen was er veel regen en begon hij weer slecht te lopen. Er zijn toen een paar zekeringen doorgegaan en de lamjes van het LPG gedeelte werken niet meer. De auto loopt slecht stationair op benzine, als de motor koud is houdt hij erg in. De 1e 30 seconden loopt hij wel gewoon. Als het regent is de klacht erger dan als het droog is. De dealer kan pas 10 juli er naar kijken en mijn eigen garage vindt het moeilijk de diagnose te stellen. Hebben jullie een advies??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ruud kijk de verdeelkap eens na of die nog goed is je weet nooit.
groetjes jan.
Ok, bedankt voor de tip!
17 jaar
Ben nog steeds niet echt veel verder, heb nu orginele bougie kabels en als het droog is rijdt de auto nu goed.
Alleen als het regent met plassen op de weg dan begint hij in te houden, wordt het weer droog dan houdt het ook vanzelf weer op. Weten jullie iets?
17 jaar
ruud dan komt er toch ergens water bij zou je zeggen ; maak de stekkers van de onsteking en bobine eens los en spuit de boel in tegen vocht dus ook de stekkers en kijk of dat dan scheelt.
groetjes jan.
heb je al eens compressie gemeten ? ik weet het heeft misschien niks te maken met je klacht maar de 2.0 16V motoren willen nog wel eens de uitlaatkleppen van wegbranden.
Op 3 cilinders heb ik 12 en op 1 cilinder heb ik 9. de dis ontsteking ook vervangen en na het recetten van de computer (min pool er een uur vanaf), liep de auto beter. Alleen na verloop van tijd, dezelfde middag nog, kwam het stotteren en haperen weer terug. Ik had op de sloop een ontsteking gehaalt en volgens mijn garage was hij niet 100% identiek maar hij heeft hem wel gemonteerd. Wat nu?
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Sonata of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar