Hallo,
Na 100.000 kilometer op LPG begon de trajet slecht te starten. De dealer heeft toen de auto gerepareerd voor 2000,- en ze vertelden dat de klepzittingen waren gezakt en dat dit probleem nooit voorkwam en dat het zeker geen garantiegeval was. Nu spreek ik andere mensen en die zeggen dat dit bij hyundai juist zeer veel voorkomt en dat deze wagens standaard niet geschikt zijn om op gas te rijden. Wie heeft er gelijk?
Geplaatst door willemv (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Hyundai 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
benonline (0), 17 jaar geleden
zover ik weet beginnen problemen met klepzittingen en koprevisies pas bij 200.000 km en is na een ton wel erg snel. wat ik van iedereen hoor en mijn eigen ervaring met lpg is dat japanners juist geschikt zijn voor lpg en vaak het langst blijven rijden. daarom heb ik juist gekozen voor een hyundai op g3.
Ron10331 (0), 17 jaar geleden
Japaners ja....maar Hyundai is geen Japaner!!!!
benonline (0), 17 jaar geleden
sorry voor de verkeerde info maar waar komt hyundai dan vandaan?
Treb (0), 17 jaar geleden
Koreaan
benonline (0), 17 jaar geleden
allebij spleetogen toch maar oke weer wat geleerd bedankt voor je reactie. bart
ovi (0), 17 jaar geleden
Beste,
je bent toch zeker dat het probleem niet aan u LPG installatie lag?
Hyundai heeft geen enkel probleem met LPG.
Rij zelf al jaren met Hyundai op LPG en heb enkel maar probleem als ik weer eens een occassie koop waar een LPG installatie in staat die waarschijnlijk wel goedkoop was maar voor de rest op niks trekt.
Dus mijn ervaring is ,eerst naar de LPG installatie laten kijken en dan pas het motortje opengooien.