auto kwam binnen slecht stationair lopen comp gemeten bleek dat de eerste voor maar een kwart meedeed
kop demonteerd bleek dat alle uitlaat deels ingesleten waren.kopgereviseerd nw kleppen en nw harde zetels.
kop weer juiste manier gemonteerd volgens boekje.de timing op juiste manier volgens auta data gemonteerd.
het probleem nu is dat als de motor gestart wordt dat ie goed,maar op moment dat je wilt gas geven boven 2000 toeren begin ie in te houden en gaat bibberen en laat je de gas los dan valt het motor tot stilstaand.
ecu uitgelezen gaf lambda bank 1 en 2 aan als fout.verder kan ik met universeel scanner geen parameters bekijken.heeft iemend zoiets dat iets over me hoofd zie,reageer a.u.b
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
katalysators al bekeken?
vraagje maar hoe staan de nokkenassen ?als hij op tijd staat .
en dan waar staat de spie boven de nokkenas bout ?
mkroon bedank voor het oplossing de uitlaat was verstopt en nu draait ie weer goed.en ephy bedank voor je reacktie
graag gedaan. maar waarmee was de uitlaat dan verstopt?
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Trajet of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar