Soms wil de motor niet aanslaan. Deze gaat goed rond.
Het lampje met de sleutel van de immobilzer pinkt dan. dus dat wjst op geen communictie met de sleutel. Na meerdere malen proberen, de sleutel in en uit het kontakt, de sleutel eens omkeren, de sleutel gewoon eens plat op het kontakt leggen en dan proberen te starten, dan gewoonlijk lukt het wel. Startsleutel is reeds vervangen en ingelezen door een nieuwe. Dit probleem doet zich maar ongeveer om de drie a vier maanden eens voor. Ze hebben onlangs het elektrisch gedeelte van het kontaktslot vervangen. Dus ze hebben in de buurt bezig geweest van de stekker van de spoel van het kontaktslot. toen heeft het lang goed geweest. Het probleem was er voordien ook al. Nu blijven er uiteindelijk maar twee dingen mmer over. De motor ecu en de ecu van de immobilzer. Deze verdenk ik eerder omdat deze van europese makelij blijkt te zijn. Van het merk Bosch. Ik heb al ondervonden dat zulke componenten in wagens van Japanse of nu ook Koreaanse makelij ook niet deugen. Als iemand suggesties heeft zijn deze altijd welkom. Ik lees op internet dat er nog wel wat mensen mee bezig zijn maar het is niet altijd duidelijk wat het probleem is. Alvast bedankt voor het meedenken. groetjes Wim
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Getz of stel zelf een nieuwe vraag.