Ik heb een daily waar wij de motor van hebben gewisseld hij is vervangen door een 18C15T dus van 180 pk naar 150 pk. Motor en ecu zouden het zelfde zijn alleen de turbo zou anders zijn ,echter bij starten slaat deze heel even aan en valt gelijk weer uit ,wij hebben alle zenders van motor al gewisseld (nokkenas zender en krukas zender en motorstop)zo ook de egr klep en ecu die bij de motor hoort. met uit lezen geeft de computer aan dat rail druk te hoog is (zender van de rail hebben wij ook al vervangen.) heeft iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn (nieuwe motor heeft altijd goed gelopen)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoelang is even lopen ? bij 2 sec , verdenk ik toch een electronisch probleem in de startonderbreker/brandstof toevoer.
Hoor je de motor ook nagelen / wordt de druk echt te hoog?
Zoja, juiste drukregelaar gemonteerd en niet toevallig een retoutslangetje in een knik zitten o.i.d.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Iveco Daily of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar