hallo,
Afgelopen vrijdag heb ik onderweg op heel wat tegenwind gehad en ik kon toen opeens niet harder rijden als 70 op de teller omdat de daily gewoonweg niet meer vermogen had.
Echter hoorde ik van mijn collega dat deze auto genoeg vermogen moet hebben om iig boven de 80 km/h te blijven rijden.
Wat ik zelf vermoed is dat de turbo druk te laag is.
Heeft iemand hier een idee van? en zo ja, hoe zou dit te verhelpen zijn?
Verder zou ik graag willen weten wat motorisch het verschil is tussen een 91pk motor en een 120pk motor, ze lijken namelijk identiek aangezien ook de motorinhoud hetzelfde is, namelijk 2,8l.
Zit dit verschil in de turbo? en zo ja, zouden wij deze kunnen wisselen met een turbo van een 120pk motor?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
in deze serie wagens heb de 80pk zonder turbo en de 100 en 120 pk met turbo de laatste is met intercooler.
als je de 80 pk hebt daar zit niet zoveel vermogen in.
het verschil tussen de 100 en 120pk is turbo incl intercooler en ander brandstofpomp.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Iveco Daily of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar