Beste monteurs. Ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb een Kia Picanto 2010 1.0 Patrol 4-cilinder G4HE-motor. Met normale distributieriem.
Ik krijg misfires op meerdere cilinders.
Het volgende heb ik al gedaan en vervangen voor nieuw. Bougies en afgesteld op 0,9 mm (lpg). Bougiekabels. Bobine. Kleppen worden afgesteld en ingesteld op een inlaat van 0,25 mm. 0,30 mm uitlaat. Inlaat en gasklephuis ultrasoon gereinigd. benzine-injectoren ultrasoon gereinigd. LPG-injectoren ultrasoon gereinigd. Krukassensor aan de onderkant van de motor achter de polie ook vervangen.
Ps. Enige wat ik uitleest zijn mis fires op diverse cilinders.
Alle 4 de cilinders 15 BAR bij compressie meting.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zowel op gas als benzine ?
Ja klopt, op benzine iets minder heftig dan op lpg. Helaas dus geen specifiek lpg probleem. Al rijd ik 100km op benzine hij blijft mis fires geven.
1 dag
Het probleem zit in het benzine deel , vervuild inlaattraject is een optie.
Heb je 4 losse injectoren voor lpg ?
Resent een backfire gehad ?
Valse lucht ?
Hey, bedankt voor het meedenken. Geen backfires gehad. Puur enkel alleen mis fires. Benzine injectoren zijn gereinigd en de lpg injectoren ook. Beide systemen hebben hun eigen 4 injectoren.
Inlaatspruitstuk is gereinigd en gasklephuis ook. Dat ziet er allemaal als nieuw uit van binnen!
1 dag
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Picanto of stel zelf een nieuwe vraag.
1 dag