Kan iemand ons nog een idee aan de hand doen om onderstaand probleem op te lossen?
Dit betreft Oostendorp Mazda Helmond. Hier hebben ze in de werkplaats een beschadigd onderdeel op onze auto gezet en daarbij ook onze auto beschadigd. Het is niet mogelijk om daarvoor een excuus te krijgen. Wij hebben nu een auto van 30000 Euro die beschadigd is. Een half jaar Bovag garantie en een half jaar Oostendorp garantie. Wij kunnen deze garage niet vertrouwen en willen naar een andere garage. We hebben alles geprobeerd. De manager, de verkoper. Nergens is een adres te vinden van de directie van Oostendorp auto. Met de klantenservice heb ik met de Chat kunnen spreken. Ze zullen zorgen dat Oostendorp ons belt. Nog 2 keer nagevraagd. Na 2 weken nog geen contact. Hebt u nog een idee wat we kunnen doen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit bedrijf is eigendom van deze:
https://drimble.nl/bedrijf/uden/12765708...
Heb je een rechtsbijstand verzekering, zo ja, zou ik deze inschakelen en het laten proberen op te lossen.
Het is een dealer. dus bovag aangesloten.
Dit is geen onderwerp voor dit forum;
neem eens contact op met BOVAG geschillencommissie.
Ik heb eindelijk contact gekregen. Het wordt nu waarschijnlijk opgelost door de directie van Oostendorp.
3 jaar
Mooi zo...bedankt voor de feedback.
Het hoofdkantoor in Uden heeft het opgelost.
3 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda CX-5 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar